Manning Gorge - Lake Argyle - Reisverslag uit Kununurra, Australië van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu Manning Gorge - Lake Argyle - Reisverslag uit Kununurra, Australië van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu

Manning Gorge - Lake Argyle

Door: ML

22 Augustus 2014 | Australië, Kununurra

Vandaag een minder lange rit op het programma: naar El Questro, via Ellenbrae waar we weer zwichten voor de overheerlijke scones. Iets verder begint er iets te klapperen on der auto en de interkoeler blijkt los te zitten. Met een scheerlijn van de tent zet Willem 'm weer vast. We besluiten toch maar niet naar El Questro te gaan: dat zou ng 30 km extra off road betekenen en we zijn bang dat de scheerlijn dat niet trekt. We gaan dus door naar de infinitypool in Lake Argyle. Een bekende camping met gras want we zijn al dat zand inmiddels wel zat. In Kununurra kopen we tiewraps zodat we alle autoonderdelen beter vast kunnen zetten. s Avonds eten we in het restaurantje waar het Pasta en Pizza night is.