Honeymoon Beach - Drysdale River Station - Reisverslag uit Drysdale, Argentinië van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu Honeymoon Beach - Drysdale River Station - Reisverslag uit Drysdale, Argentinië van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu

Honeymoon Beach - Drysdale River Station

Door: ML

11 Augustus 2014 | Argentinië, Drysdale

Om 5 uur ging de wekker en om 6.20 reden we weg: ingepakt en met een pannenkoekenontbijt achter onze kiezen. De 300 km naar Drysdale over een corregated gravelroad gingen een stuk sneller dan verwacht zodat we rond 10.30
de inmiddels bekende campground opreden. Het voelde als thuiskomen! Bart en Sas hadden een prima plek uitgekozen, compleet met schaduw, hangmat en binnen 100 meter van de WC en douche. Beter dan honeymoon beach waar je
een kwartier moest lopen voor de dichtsbijzijnde WC. In ruil daarvoor kreeg je dan wel weer het ultieme Robinson gevoel. We waren daar inmiddels wel klaar mee en wisten niet hoe snel we bij de douches en wasmachines moesten
komen! Gevolgd door een fijn bezoek aan het restaurant waar een mega KBB op ons wachtte. Zoals ze zelf zeggen: 2di4! Dankzij de outback geniet je enorm van dit soort dingen. 's Middags gingen we zwemmen bij Miners Pool waar Bart
en Jasper een freshie vonden! Dood, dat wel maar levensecht!