Gregory National Park - Reisverslag uit Darwin, Australië van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu Gregory National Park - Reisverslag uit Darwin, Australië van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu

Gregory National Park

Door: ML

27 Juli 2014 | Australië, Darwin

Een lange reisdag... Verlengd door een lange boodschappensessie bij de Woollies, afgetopt met een enorme rij bij de coffee club. Hier halen we onze - voorlopig - laatste cappuchino. We gaan namelijk een paar dagen
naar Gregory park: een 4wd-eldorado zónder faciliteiten. De jongens veren op bij de gedachte aan 4 dagen niet-douchen. Anderen moeten zich hier toch echt wel éven overheen zetten.... Laat in de middag bereiken we Bullita
campground. We hebben een prachtige plek waar we het inmiddels verzamelde brandhout op ons eigen vuurtje gooien. Dit is het ware outback gevoel! Op het vuur bakken we worstjes en hamburgers en koken we water
voor thee en koffie. Het wordt om 1900 uur donker.Tijd om Nienkes toverzakje op het vuur te gooien: er verschijnen prachtig gekleurde vlammen op het vuur!

• 05 Augustus 2014 - 12:24

Reineke:

Leuk!!! Goede herinnering aan Gregory NP en Bullita!