Darwin dag 2 - Reisverslag uit Darwin, Australië van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu Darwin dag 2 - Reisverslag uit Darwin, Australië van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu

Darwin dag 2

Door: ML

23 Juli 2014 | Australië, Darwin

Na een onrustig nachtje naast de provinciale weg, regelen we eerst een andere plek op de camping. Het wordt onze plek van twee jaar geleden:
bij de camp kitchen, het zwembad én het springkussen. Ondanks alle kinderen is het hier veel rustiger, ruimer en lichter. Het verhuizen van
vier tenten kost ons weinig moeite. Vooral ook omdat de tent van Loet en Willem niet meeverhuist. Die bleek veel te klein te zijn. Even vergeten te
passen vooraf... We hebben dus een nieuwe tent nodig. Daarnaast ook nog andere zaken op het boodschappenlijstje dus vertrekken we naar Darwin. De nieuwe
tent is snel gevonden: dit keer eentje waar je in kan staan, maar wél in 2 seconden opgezet is! De rest van de middag vermaken we ons in het golfslagbad
in de haven van Darwin. Omdat je hier niet in zee kan zwemmen (dodelijke kwallen en haaien), hebben ze een groot openlucht golfslagbad aangelegd waar je
met banden en bodyboards over de golven deint. Prima vermaak! Op de terugweg pikken we nog wat verse? garnalen op in de haven die S. in de camp kitchen
verwerkt in een heerlijke pastaschotel. Na een laatste, nachtelijke duik in het zwembad duiken we onze tentjes in.