en nu begint het echt - Reisverslag uit Howard Springs, Verenigde Staten van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu en nu begint het echt - Reisverslag uit Howard Springs, Verenigde Staten van ReeuwijkDownUnder - WaarBenJij.nu

en nu begint het echt

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Howard Springs

We zijn in Darwin en hebben onze onderkomens voor de komende 5,5 weken opgehaald: 2 Toyota landcruisers. Weer even wennen om links te moeten rijden...
We staan nu 3 nachten op een camping in de buurt van Darwin: Howard Springs en hebben inmiddels lekker in het zwembad gelegen: eerst maar eens bijslapen na de lange reis.

• 28 Juli 2014 - 14:25

Oma Ank:

Hallo allemaal,
    Yvonne heeft net even alle verhalen en foto's laten zien.
    Wat een luxe auto's zeg!
    Ook hebben we de foto van de jarige Nienke gezien. Heel leuk. Wat staat ze te stralen!!!!
    Hier is alles goed. Voor het eerst sinds weken zitten we een dagje in de regen, maar dat is morgen weer voorbij.
    Zaterdag ga ik de verjaardag van Annemarieke vieren bij Marieke thuis.
    Jonne en Sophie kunnen me meenemen, ook nog een gezellige reis dus!
    Heel veel plezier en knuffels voor alle kinderen.